مؤمنه_منتدى نسائى فقط
مؤمنه_منتدى نسائى فقط
مؤمنه_منتدى نسائى فقط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مؤمنه_منتدى نسائى فقط

منتدى نسائى فقط

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ميمو
ام البنين
رؤى مؤمنة مئة بالمئة
حساسة
ماجى تورز
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ماجى تورز

ماجى تورز

كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Empty
مُساهمةموضوع: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالخميس سبتمبر 09, 2010 5:46 pm

حبايبى الحلوين 00 كل سنة وانتم طيبين
وحشتونى يامؤمنات يامقطقطين الطويل فيكم والتخين
والموضوع باين من عنوانه 00 بس اوعوا تفهمونى غلط
هو سؤال مطروح للمناقشة00
انا زمان كان ليه احلام كتير وطموحات وعلشان احقق الطموحاتدى لازم اكون ولد وده طبعا مستحيل ليه بقى لان كل حلم عايزة تحققيه محتاجخروج ودخول واحيانا تأخير وأحيانا سفر وطبعا العادات والتقاليد بتمنع ده00 علشان كدة دايما كنت بحقد على الولاد لانهم واخدين حقهم تالت ومتلت فىكل شىء [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وبعد مااتجوزت شفت وعينك ماتشوف الا النورالولد اللى بقىراجل وطلعلوا شنبات وبقى جوزك بيتحكم فيكى اكتر ماتروحيش ماتنزليشماتتاخريش ماتشتغليش وكله لالالالالالالالالالالالالالا[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ياولاد الايه كل ده حق مكتسب علشان انتوا رجالة يابختكم ياريتنى كنت راجل وابقى بحريتى بس ساعتها مش حاعمل زيكم 00
ها ماحدش يعنى رد على اتمنيتى فى يوم تبقى راجل ؟؟؟ وايه الموقف اللى حصل خلاكى تتمنى تكونى راجل؟؟
مستنية ردودكم يامؤمنات وماتنسونيش بالدعوات
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
حساسة

حساسة

كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 1:35 am

عن نفسي عمري ما فكرت فيها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لان اشووف ان البنت هي اللي واخدة راحتها

و تاخد حقها في الــدلع أ كتــر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حتي لما تتجوز تكون هي الملكـة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

شكراا يا عسل علي الموضوع

الحلو

^_^
ماجى تورز

ماجى تورز

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 8:53 am

حساسة كتب:
عن نفسي عمري ما فكرت فيها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لان اشووف ان البنت هي اللي واخدة راحتها

و تاخد حقها في الــدلع أ كتــر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حتي لما تتجوز تكون هي الملكـة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

شكراا يا عسل علي الموضوع

الحلو

^_^
تسلمى ياقمر
نورتى موضوعى
رؤى مؤمنة مئة بالمئة

رؤى مؤمنة مئة بالمئة

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 01, 2010 9:36 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله كل الاولاد خاديين حقهم ومستحقهم واعلى كمان بس شو راح نعمل يا اختي لازم نصبر
ماجى تورز

ماجى تورز

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 01, 2010 9:46 am

رؤى مؤمنة مئة بالمئة كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله كل الاولاد خاديين حقهم ومستحقهم واعلى كمان بس شو راح نعمل يا اختي لازم نصبر
معاكى حق
ربنا يدينا جزاء الصابرين
شكرا ع مرورك ياقمر
ام البنين

ام البنين

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 01, 2010 12:04 pm

بسم الله والصلاة والسلام على خير خلق الله

انا فعلا لما كنت صغيرة جدا وقت اللعب كنت بتمنى اكون ولد
لان الولد بيلعب براحتو وبيجري براحتوا ويروح هنا وهنا براحتو
والبنت العكس
ماتلعبيش اللعبة دي عشان بتاعت ولاد ما تطلعيش فوق وتنطي عشان خطر على مش عارفة ايه

بس لما كبرت واتجوزت
لا مش عايزة خالص
انا ملكة في بيتي
بيصرف عليا زوجي وان في بيتي معززة مكرمة انام براحتي اصحا براحتي اطبخ براحتي
الحمدلله على نعمته علي

لالا مش عايزة اكون الا انا
ماجى تورز

ماجى تورز

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 01, 2010 2:03 pm

ام البنين كتب:
بسم الله والصلاة والسلام على خير خلق الله

انا فعلا لما كنت صغيرة جدا وقت اللعب كنت بتمنى اكون ولد
لان الولد بيلعب براحتو وبيجري براحتوا ويروح هنا وهنا براحتو
والبنت العكس
ماتلعبيش اللعبة دي عشان بتاعت ولاد ما تطلعيش فوق وتنطي عشان خطر على مش عارفة ايه

بس لما كبرت واتجوزت
لا مش عايزة خالص
انا ملكة في بيتي
بيصرف عليا زوجي وان في بيتي معززة مكرمة انام براحتي اصحا براحتي اطبخ براحتي
الحمدلله على نعمته علي

لالا مش عايزة اكون الا انا
بردو معاكى حق ياقمر
رئيك يحترم
نورتى موضوعى
ميمو

ميمو

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 8:34 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] انا عن نفسي اتمنيت اسير ولد وايش السبب لاانوو يمديه يخرج ويلعب ويرووح اي مكان ياخذ حريته ومحد يقله حاجه بس في نقطه مو حلوه انوو اذا تزوج هو الي يدفع هو الي يتحمل المسؤووليه ولا ايشرايكم صح كلامي اولا
ومشكووره على الموضوع الحلومرررررره
ماجى تورز

ماجى تورز

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 4:59 am

ميمو كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] انا عن نفسي اتمنيت اسير ولد وايش السبب لاانوو يمديه يخرج ويلعب ويرووح اي مكان ياخذ حريته ومحد يقله حاجه بس في نقطه مو حلوه انوو اذا تزوج هو الي يدفع هو الي يتحمل المسؤووليه ولا ايشرايكم صح كلامي اولا
ومشكووره على الموضوع الحلومرررررره
فعلا كلنا كان نفسنا نبقى ولاد لنفس الاسباب اللى قلتيها
المؤمنه بالله

المؤمنه بالله

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالسبت نوفمبر 20, 2010 2:18 am

ههههههههههههه انتى عسل والله لا انا عمرى مافكرت اكون ولد هفكر واقولك اه الحاجه اللى بتخليني احسدهم ان سهل اوى يروحوا ويخطوبوا اى بنت لكن طبعا مافيش بنت تروح تطلب ايد راجل والا كل الناس هتعملها كده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ماجى تورز

ماجى تورز

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالسبت نوفمبر 20, 2010 4:40 am

المؤمنه بالله كتب:
ههههههههههههه انتى عسل والله لا انا عمرى مافكرت اكون ولد هفكر واقولك اه الحاجه اللى بتخليني احسدهم ان سهل اوى يروحوا ويخطوبوا اى بنت لكن طبعا مافيش بنت تروح تطلب ايد راجل والا كل الناس هتعملها كده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
هههههههههههههههههههه
معاكى حق ياعسل
وانا شايفة ان ده ظلم كبير للبنت
المثالية

المثالية

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 24, 2010 4:10 am

أما أنا ان كنت ما ني براضية أكون بنت لحاجة وحدة بس
لأن الرجل يسوي الي يبغاه ويخرج و يتنفس الهواء وأنا محبوسة في البيت
متى ما حن علي خرجني
تسلمي على موضوعك الجميل
ماجى تورز

ماجى تورز

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 24, 2010 1:40 pm

المثالية كتب:
أما أنا ان كنت ما ني براضية أكون بنت لحاجة وحدة بس
لأن الرجل يسوي الي يبغاه ويخرج و يتنفس الهواء وأنا محبوسة في البيت
متى ما حن علي خرجني
تسلمي على موضوعك الجميل
معاكى حق ياقمر
ربنا يعوضنا فى الاخر
نورتى موضوعى
m and m

m and m

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالإثنين أبريل 11, 2011 3:15 pm

هههههه
انا والله كان نفسى بردوه
همس

همس

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالسبت أبريل 16, 2011 9:46 am

إطلااااااااااااااقا
ده أخويا اللي كان نفسة يبقى بنت بس كان خايف عشان الحمل
يابنتي مافيش أحلى من البنات و حلاوتهم و جمالهم
ههههههههههههههه بمدح فينا أي خدمة
مشكوووووورة ع الموضوع الحلو
ماجى تورز

ماجى تورز

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالسبت أبريل 16, 2011 1:33 pm

m and m كتب:
هههههه
انا والله كان نفسى بردوه
نورتى موضوعى ياقمر
ماجى تورز

ماجى تورز

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالسبت أبريل 16, 2011 1:34 pm

همس كتب:
إطلااااااااااااااقا
هههههههههههههههههههههههه
اخوكى باين عليه عسل زيك
نورتى موضوعى ياهموسة
همس

همس

مُساهمةموضوع: رد: كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Icon_minitimeالسبت أبريل 16, 2011 3:49 pm

ماجى تورز كتب:
همس كتب:
إطلااااااااااااااقا
هههههههههههههههههههههههه
اخوكى باين عليه عسل زيك
نورتى موضوعى ياهموسة
بنورك

كـــــــــــــــان نفســــــــــــــك تكونـــــى ولـــــــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1